Enimmüüdud tooted
Kodumasinate ja elektroonika veebipood
Siis tekib küsimus: kus on sisu? Kas seda pole veel? See pole nii hull, appi tuleb näidissisu. Kuid mis veel hullem, mis siis, kui kala ei mahu purki, jalg on saapa jaoks liiga suur? Või liiga väike? Liiga lühikesed laused, liiga palju pealkirju, pildid on pakutud kujunduse jaoks liiga suured või liiga väikesed või mahuvad need sisse, kuid see näeb mingil põhjusel kahtlane välja.
Klient, kes on mingil põhjusel rahulolematu, on probleem, aga klient, kes on rahulolematu, kuigi ta ei oska sellele täpselt sõrme peale panna, on hullem. Tõenäoliselt puudus koostöö, kommunikatsioon ja kontrollpunktid, puudus kokkulepitud või täpsustatud protsess vajaliku detailsusega. See on sisustrateegia, mis on algusest peale valesti läinud. Kui sa nii arvad, siis kuidas oleks vastupidi? Kuidas saab sisu hinnata ilma disainita? Ilma tüpograafia, värvide, paigutuse, stiilideta, kõigi nende asjadeta, mis edastavad olulisi signaale, mis ulatuvad kaugemale pelgalt tekstilisest, teabehierarhiatest, kaalust, rõhuasetusest, kaldus rõhkudest, prioriteetidest, kõigist neist peentest vihjetest, mis on ka visuaalselt ja emotsionaalselt lugejale atraktiivsed.