1. Üldsätted
1.1. Käesolevad Tingimused ("Tingimused") reguleerivad SCANSHOP OÜ ("Müüja") ja kliendi ("Klient") vahelist õigussuhet seoses toodete ("Tooted") ostmisega scanshop.ee veebipoe ("E-pood") kaudu.
1.2. Tingimused kehtivad ainult juhul, kui ostja on ostnud tooteid ("Tooted"). Kõigile tehingutele kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusi.
2. Müüja andmed
SCANSHOP OÜ
Rotermanni 5-11, 10111
Tallinn, Eesti
Registri nr: 17292142
käibemaksukohustuslase nr: EE102885123
Koduleht: scanshop.ee
E-post: info@scanshop.ee
Tel: +372 5375 7989
Klienditeeninduse lahtiolekuajad: 09:00-17:00 (esmaspäevast reedeni, EET/EEST).
Maksete pangakonto:
Saaja: SCANSHOP OÜ
Pank: Swedbank
IBAN: EE34 2200 2210 9229 1350
BIC/Swift: HABAEE2X
3. Hinnad ja käibemaks
3.1. Kõik e-poes olevad hinnad on näidatud eurodes (€).
3.2. Kui ei ole märgitud teisiti, sisaldavad hinnad 24% Eesti käibemaksu.
3.3. Müüja jätab endale õiguse muuta hindu igal ajal enne tellimuse vastuvõtmist. Kehtivaks hinnaks on kassas näidatud hind.
Piiriülene käibemaksuga maksustamine
- EL B2B (väljaspool Eestit): Klientidele, kellel on kehtiv ELi käibemaksukohustuslase number, esitatakse arve ilma Eesti käibemaksuta (kohaldatakse pöördmaksustamist).
- ELi-väline eksport: ELi-välised tarned maksustatakse 0% käibemaksuga (nullmääraga), kui on olemas eksporditõend. Sihtriigi imporditollimaksud/maksud kannab klient.
- EL B2C (tarbijad väljaspool Eestit): Käibemaksu võib kohaldada vastavalt ELi OSS (One Stop Shop) kaugmüügi eeskirjadele.
👉 Väljaspool Eestit asuvatelt klientidelt ei võeta Eesti käibemaksu, kui see on seadusega ette nähtud.
4. Tellimine
4.1. Tooted lisatakse ostukorvi, vajutades nuppu "Lisa ostukorvi".
4.2. Klient peab ostu sooritamisel esitama täpsed andmed (nimi, aadress, e-posti aadress, tellimuse andmed).
4.3. Pärast tellimuse esitamist saab Klient automaatse kinnitava e-kirja. See ei kinnita veel tellimuse vastuvõtmist.
4.4. Tellimusi töödeldakse alles pärast täieliku makse laekumist.
5. Maksmine
5.1. Makseviis: pangaülekanne ainult SCANSHOP OÜ Swedbank kontole:
- IBAN: EE34 2200 2210 9229 1350
- BIC/Swift: HABAEE2X
5.2. Müüjal ei ole juurdepääsu Kliendi pangatunnustele.
5.3. Tellimused valmistatakse ette ja saadetakse välja alles pärast makse laekumist.
5.4. Kõik ülekandetasud kannab Klient.
6. Kohaletoimetamine
6.1. Tellimused tarnitakse kassas esitatud aadressile.
6.2. Keskmine tarneaeg on 3-4 tööpäeva pärast makse kinnitamist. Mõningatel juhtudel võib tarneaeg olla kuni 7 tööpäeva.
6.3. Nädalavahetustel või riigipühadel esitatud tellimusi töödeldakse alates 09:00 järgmisel esmaspäevast reedeni kestval tööpäeval.
6.4. Klient vastutab õigete tarneandmete esitamise eest. Müüja ei vastuta ebaõigetest andmetest tingitud viivituste eest.
6.5. Kui pakk saabub kahjustatud või avatud kujul, peab Klient sellest viivitamatult teavitama Müüjat aadressil info@scanshop.ee. ja esitama tõendid (nt fotod).
7. Taganemisõigus (tarbijad)
7.1. Tarbijatel (mitteärilistel ostjatel) on õigus ostust taganeda 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
7.2. Selle õiguse kasutamiseks tuleb saata kirjalik teade aadressil info@scanshop.ee taganemisperioodi jooksul.
7.3. Tagastatud kaup peab olema originaalkorras, kasutamata, koos originaalpakendi ja kõigi lisatarvikutega.
7.4. Kui toode ei ole defektne või valesti tarnitud, kannab tagastuskulud klient.
7.5. Kui toode ei ole defektne või valesti tarnitud, kannab klient tagastamiskulud. Müüja tagastab ostu 14 päeva jooksul pärast tagastatud kauba (või tagastamistõendi) kättesaamist.
7.6. Erandid: taganemisõigus ei kehti eritellimustoodete, pitseerimata hügieenikaupade ega muude seaduses sätestatud juhtumite puhul.
8. Rikkumine, garantii ja pretensioonid
8.1. Kui kaup on defektne või ei vasta kirjeldusele, peab klient võtma ühendust info@scanshop.ee viivitamata ühendust võtta.
8.2. Sõltuvalt probleemist võivad õiguskaitsevahendid hõlmata parandamist, asendamist, osalist või täielikku tagasimaksmist vastavalt Eesti seadustele.
8.3. Vajaduse korral järgitakse tootja garantiisid.
9. Vastutus
9.1. Mõlemad pooled vastutavad käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud otsese kahju eest vastavalt Eesti seadustele.
9.2. Müüja maksimaalne vastutus on piiratud ostetud toote(te) väärtusega.
9.3. Müüja ei vastuta katkestuste eest, mis on tingitud tehnilistest probleemidest, hooldusest või temast sõltumatutest asjaoludest.
10. E-poe kasutamine
10.1. Klient nõustub kasutama e-poodi seaduslikult ja heas usus.
10.2. Konto turvalisus (paroolid, juurdepääs) on Kliendi vastutusel.
11. Tingimuste muutmine
11.1. Müüja võib neid tingimusi igal ajal muuta.
11.2. Tellimuste suhtes kehtivad ostu sooritamise ajal kehtivad Tingimused.
12. Toote teave ja kättesaadavus
12.1. Tootekirjeldusi ja fotosid ajakohastatakse regulaarselt, kuid need võivad sisaldada väiksemaid ebatäpsusi.
12.2. Saadavus kinnitatakse alles pärast maksmist. Kui toode ei ole saadaval või selle hind on vale, võib Müüja tellimuse tühistada ja kliendile 14 päeva jooksul raha tagasi maksta.
13. Vaidluste lahendamine
13.1. Vaidlused tuleks kõigepealt lahendada sõbralikult, võttes ühendust info@scanshop.ee.
13.2. Kui kokkulepet ei saavutata, võivad tarbijad esitada kaebuse Eesti tarbijavaidluste komisjonile. See teenus on tarbijatele tasuta.
13.3. Ärikliendid lahendavad Eesti õiguse kohaseid vaidlusi pädevate kohtute kaudu.
14. Kontakt ja tugi
SCANSHOP OÜ
E-post: info@scanshop.ee
Tel: +372 5375 7989
Klienditeenindus: 09:00-17:00 (esmaspäevast reedeni)